Jumaat, 9 September 2011

NOKIA X3-02









tentang NOKIA X3-02

Terkejut gak bila aku tengok kan mak aku pakai fon nipis nak mampos nie..
bila aku tengok model dia owhhh rupanya nokia X3-02..model ni mungkin  tak sepopular model lain keluaran nokia tp aku tengok model nie cm bagus la untuk bebudaks remaja cam kita2 yang nak kan benda simple jer..

ok nk citer ni nokoa model ni x3-02 ni ade skrin sesntuh QVGA 24 inci dan 12 butang yg disusun pd corak berlainan.

nak g ke menu kan korang bley guna pad biasa atau skrin sesntuh ni yang sensitif gila.sedappp..

telefon hibrid ni ada
    3G/HSPA
    WiFi 802.11b/g/n
    Bluetooth(wajib la kan)
    FM radiao
    Kamera 5 MP(owkey la kan)
    Tapi xde GPS(xpenting maner kan)
yang meanariknya elefon ni nipis korang bley tengok gambar kat atas tu kan...

Bateri dia ni mampu bertahan 2 hingga 4 harila jugak ikut jumlah pengunaan laa.korang korang syok guan lebey2 cepatlah habis bateri dia...

Menyokong kad microSD sehingga 16GB..mudahla korang nak simpan foto atau video yang korang rakam pakai kamera 5MP ...

Capaian menu dan penggunaanya ingkas dan santai jer..korang survey la kat mane2 kedai..
   

1 ulasan:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    BalasPadam